Asiakaspalvelu

Huolto ja tekninen tuki

Suosittelemme ottamaan yhteyttä tuotteen myyneeseen Genelecin jälleenmyyjään takuuhuoltoon liittyvissä asioissa. 

Genelecin jälleenmyyjäverkostoon kuuluu tarkkaan valittuja ja koulutettuja äänentoistoalan ammattilaisia yli 70 maassa. Katso lähimmän jälleenmyyjäsi yhteystiedot valikosta Dealers, josta avautuu karttanäkymä.

Takuun ulkopuolisissa huoltoasioissa ja muissa teknisissä asioissa sinua palvelee Genelecin pääkonttori Iisalmessa. 

 

Tuotehuoltolomake

Jos Genelec-tuotteesi tarvitsevat huoltoa, ota ensisijaisesti yhteyttä Genelecin paikalliseen jälleenmyyjään.

Jos teet huoltopyynnön suoraan Genelecin pääkonttoriin, täytä oheinen lomake. Palaamme asiaan mahdollisimman pian. Kiitos.

Tuotehuoltolomake

Genelecin tehdashuoltotiimi.
 

Teknisen tuen lomake

Mikäli tarvitset teknistä tukea suoraan Genelecin pääkonttorista, täytä oheinen lomake ja palaamme asiaan mahdollisimman pian. Kiitos

Tekninen tukipyyntö

Genelecin asiakaspalvelutiimi.

Tuoterekisteröinti

Myönnämme kaikille Genelecin tuotteille ostopäivästä lukien vähintään 2 vuoden takuun, joka kattaa laitteen suorituskykyyn vaikuttavat valmistusvirheet ja -puutteet. Takuuaikana Genelec ja sen jälleenmyyjät vastaavat työ- ja varaosakustannuksista.

Tarjoamme 1.1.2015 alkaen osana kestävän kehityksen ohjelmaamme kaikille rekisteröidyille tuotteille (ostotositetta vastaan) 2 vuoden vakiotakuun lisäksi 3 vuoden lisätakuun. Lisätakuun voimassaoloaikana Genelec ja sen jälleenmyyjät vastaavat varaosakustannuksista. Työkustannukset veloitetaan normaalisti.

Jokainen tuote tulee rekisteröidä 5 vuoden takuun saamiseksi. Rekisteröi Genelec-tuotteesi täältä:

 

Genelec-tuoterekisteröinti

Genelecin jälleenmyyjä- ja kumppaniportaali

Genelecin valtuutetuilla jälleenmyyjillä ja kumppaneilla on pääsy omaan suojattuun sivustoon, jossa on saatavilla tietoa ja tukea.

Genelecin jälleenmyyjäsivusto