Genelecin viiden vuoden takuu vie asiakaskokemuksen uudelle tasolle

null Genelecin viiden vuoden takuu vie asiakaskokemuksen uudelle tasolle

Genelecin viiden vuoden takuu vie asiakaskokemuksen uudelle tasolle

Genelec tarjoaa jatkossa tuotteilleen viiden (5) vuoden takuun ja haluaa samalla vahvistaa sekä asiakaskokemusta että osoittaa sitoutumistaan kestävän kehityksen periaatteisiin. Uusi takuuohjelma kattaa sekä osat että työn ja antaa kaikille Genelecin asiakkaille ympäri maailmaa 2 vuoden vakiotakuun lisäksi kolme lisävuotta, kun tuote rekisteröidään Genelecin verkkosivuilla.

Jo 45 vuoden ajan, yrityksen perustamisesta lähtien, Genelec on asettanut kestävän kehityksen suunnittelufilosofiansa ytimeen ja tuottanut kaiutinratkaisuja, joilla on pitkä elinkaari, mahdollisimman pieni ympäristövaikutus sekä luotettava ja pitkäaikainen varaosatuki. Uusi laajennettu takuu on tärkeä edistysaskel, sillä kolmen vuoden lisäaika takuuseen kattaa sekä osat että työn, kun aiemmin vain osat kuuluivat takuuseen.

Asiakas voi aktivoida laajan takuun helposti rekisteröimällä tuotteensa Genelecin verkkosivuilla. Rekisteröinti on tehty yksinkertaiseksi lisäämällä tuotepakkauksiin QR-koodit, joiden avulla mallien ja sarjanumeroiden skannaus on helppoa. Kun asiakastiedot ja ostotosite on ladattu, Genelecin jälleenmyyjät missä tahansa ympäri maailmaa voivat tarkistaa korjattavaksi palautettujen mallien takuun voimassaolon.

"Olemme aina keskittyneet kehittämään kaiutinratkaisuja, jotka tarjoavat asiakkaillemme luotettavaa suorituskykyä vuosikymmenten ajaksi, mutta haluamme tarjota heille lisäksi mielenrauhaa, joka tulee laajennetun takuun myötä", kommentoi Ole Jensen, Genelecin kansainvälinen myyntijohtaja. "Uskomme, että uusi 5 vuoden takuu otetaan ilolla vastaan, sillä se kertoo Genelec-brändin luotettavuudesta ja ilmaisee sitoutumistamme kestävän kehityksen filosofiaan."

Lisätietoja löydät osoitteesta www.genelec.com/warranty

Uutisnostot