Genelec panostaa asiakaskokemukseen julkaisemalla uuden MyGenelec-portaalin

null Genelec panostaa asiakaskokemukseen julkaisemalla uuden MyGenelec-portaalin

Genelec panostaa asiakaskokemukseen julkaisemalla uuden MyGenelec-portaalin

Uusi portaali tarjoaa yhden helpon paikan käyttää kaikkia Genelecin palveluita, hallinnoida tuotteita ja ladata ohjelmistoja.

Genelec, johtava ammattilaiskaiuttimien valmistaja, panostaa jälleen asiakaskokemuksen parantamiseen julkaisemalla uuden MyGenelec-portaalin. Maksuton portaali tarjoaa asiakkaille yhden helpon paikan käyttää kaikkia Genelecin palveluita, hallinnoida tuotteita, ladata ohjelmistoja sekä paljon muuta. Portaali tulee kehittymään asteittain maailmanlaajuiseksi yhteisöksi ja tietopohjaksi kaikille Genelec-käyttäjille.

Tällä hetkellä MyGenelecissä voi rekisteröidä kätevästi Genelec-tuotteita ja muodostaa omista laitteista ja ohjelmistoista huonekohtaiset järjestelmät. Portaalista on pääsy tuote- ja tilaustietoihin, asiakaspalveluun, päivitysten latauksiin ja käyttöoppaisiin. Omissa tiedoissa voi hallinnoida markkinointiasetuksia ja käyttämällä MyGenelec-portaalia tuotteidensa rekisteröimiseen asiakkaat voivat hyödyntää Genelecin tarjoamaa 5 vuoden takuuta, joka kattaa sekä osat että työn.

Tulevaisuudessa MyGenelec-asiakkaat pääsevät käsiksi myös yhteisöominaisuuksiin, joihin kuuluu mm. GRADE-huoneakustiikkaraportit, tarjoukset, ohjelmistopäivitykset, jaetut uutiskirjeet, tapahtumatiedot ja muut kohdennetut palvelut sekä keskusteluryhmät, joissa tietoa ja kokemuksia voi jakaa muiden Genelec-harrastajien kanssa. Genelec päivittää portaalia jatkuvasti uusilla materiaaleilla ja sisällöillä, joiden tarkoitus on jakaa kaikille asiakkaille hyödyllistä tietoa helposti selattavassa muodossa. Saavutettavuus ja inklusiivisuus ovat avainasioita - riippumatta asiakkaan tietämyksen tasosta.

"Asiakkaiden haasteiden tunnistaminen ja ratkaiseminen on ollut Genelecin menestyksen perusta aina yrityksen perustamisesta lähtien - jo 45 vuoden ajan", kommentoi toimitusjohtaja Siamäk Naghian. "Vaikka jo tämä ensimmäinen vaihe MyGenelec-portaalin lanseerauksessa parantaa asiakaskokemusta, tulee se jatkossa tarjoamaan Genelec-yhteisölle laajan valikoiman kohdennettuja työkaluja tiedon ja asiantuntemuksen jakamiseen, auttaen heitä saamaan kaiken mahdollisen irti monitorointijärjestelmistään sekä antaen meille syvemmän ymmärryksen nykyisistä ja tulevista asiakkaistamme."

Lisätietoja saat osoitteesta www.genelec.com/mygenelec

Uutisnostot